Comunicat conjunt amb ARCA, MÉS i PSIB sobre Can Bibiloni

Som Palma hem signat aquest comunicat conjunt per mostrar la nostra màxima preocupació, respecte i compromís pel patrimoni arquitectònic de Palma.

La societat civil, ARCA, i els i les regidores de SOM PALMA, MÉS i PSIB-PSOE elegits a les urnes, denunciam la destrucció de Can Bibiloni decretada per un govern municipal del PP en funcions. És temps d’il.lusió i de democràcia, d’acabar amb la vella forma de fer política.

thumbLa demolició, iniciada abans de les eleccions, va ser paralitzada per l’Ajuntament governat pel Partit Popular per a que no coincidís amb la campanya electoral, i ha estat represa aquest mateix dilluns, un dia després de les eleccions!

Les urnes han parlat alt i clar: ja està bé d’obscurantisme, de tics antidemocràtics, de donar l’esquena a la ciutadania. Aquesta miserable maniobra d’un govern en funcions és intolerable. La demolició d’un edifici emblemàtic com Can Bibiloni, perpetrat per un govern en funcions, ha impedit que una nova majoria política sorgida de la voluntat popular hagi pogut protegir la façana d’aquesta obra de Gaspar Bennazar, un dels darrers vestigis d’arquitectura industrial de l’Eixample de Palma.

Des de PSIB-PSOE, MÉS i SOM PALMA assumim el compromís amb la societat civil de posar punt i final d’una vegada per totes a episodis de destrucció patrimonial com el de Can Bibiloni. Un nou govern, amb una nova majoria, posarà en marxa les mesures de catalagoció i protecció patrimonial necessàries per evitar que Palma segueixi perdent patrimoni en el futur.

Articles relacionats

Activitats per al jovent

L’Àrea d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics s’ha apuntat a la III Setmana Saludable de la Universitat de les Illes Balears (UIB), que...

Postejat